Projekty

Destinační společnost Českomoravské pomezí pravidelně realizuje marketingové projekty podpořené z národních i evropských zdrojů. Projekty jsou zacílené na rozvoj vazeb mezi aktéry cestovního ruchu v regionu, vytvoření provázané návštěvnické nabídky a produktů cestovního ruchu i propagační a komunikační kampaně zaměřené na zvolené cílové skupiny návštěvníků, posilování značky i konkurenceschopnosti regionu v oblasti cestovního ruchu.

Významné projekty realizované destinační společností Českomoravské pomezí

Zážitky na pomezí Čech a Moravy
Zážitky na pomezí Čech a Moravy
Zážitky na pomezí Čech a Moravy

Cílem projektu je nárůst počtu návštěvníků a prodloužení doby jejich pobytu v regionu a vytvoření komplexního strategického dokumentu.

Náhrdelník zážitků z Českomoravského pomezí
Náhrdelník zážitků z Českomoravského pomezí
Náhrdelník zážitků z Českomoravského pomezí

Cílem projektu je nárůst počtu návštěvníků a prodloužení doby jejich pobytu v regionu.

Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (NPPCRR)
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami  (NPPCRR)
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (NPPCRR)

Náplní projektu „Českomoravské pomezí hraje všemi barvami“ je propojení jednotlivých cílů do provázané návštěvnické nabídky a realizace marketingové a komunikační kampaně zaměřené na zvolené cílové skupiny.

Pokladnice zážitků - příběhy tajemství a společné historie
Pokladnice zážitků - příběhy tajemství a společné historie
Pokladnice zážitků - příběhy tajemství a společné historie

Cílem projektu je vytvoření společného přeshraničního produktu a realizace následné marketingové kampaně cílené na zvolené skupiny potenciálních návštěvníků. Produkt vychází z bohaté společné historie a z atraktivní tématiky pověstí a legend.

Českomoravským pomezím s hlavou v oblacích
Českomoravským pomezím s hlavou v oblacích
Českomoravským pomezím s hlavou v oblacích

Cílem projektu je vytvoření produktu zaměřeného na rozhledny a vyhlídková místa a realizace následné marketingové kampaně cílené na zvolené skupiny potenciálních návštěvníků

Českomoravské pomezí - "Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků"
Českomoravské pomezí -
Českomoravské pomezí - "Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků"

Předmětem projektu je propagace turistické oblasti Českomoravské pomezí spočívající ve vytvoření efektivních nástrojů komunikace s cílovými skupinami, které budou využívat inovativní i tradiční marketingové metody.

Českomoravské pomezí - pět barevných světů
Českomoravské pomezí - pět barevných světů
Českomoravské pomezí - pět barevných světů

Cílem projektu je podpora rozvoje cestovního ruchu, zvýšení povědomí o turistické oblasti a s tím související přilákání nových návštěvníků a prodloužení doby pobytu v regionu.

Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (ROP)
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (ROP)
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (ROP)

Hlavním cílem projektu bylo zvýšení konkurenceschopnosti turistické oblasti Českomoravské pomezí v oblasti cestovního ruchu.

Ministerstvo pro místní rozvoj
Projekt „Náhrdelník zážitků z Českomoravského pomezí“ byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.