Destinační společnost Českomoravské pomezí pravidelně realizuje marketingové projekty podpořené z národních i evropských zdrojů. Projekty jsou zacílené na rozvoj vazeb mezi aktéry cestovního ruchu v regionu, vytvoření provázané návštěvnické nabídky a produktů cestovního ruchu i propagační a komunikační kampaně zaměřené na zvolené cílové skupiny návštěvníků, posilování značky i konkurenceschopnosti regionu v oblasti cestovního ruchu.
Významné projekty realizované destinační společností Českomoravské pomezí
Zážitky na pomezí Čech a Moravy
Zážitky na pomezí Čech a Moravy
Cílem projektu je nárůst počtu návštěvníků a prodloužení doby jejich pobytu v regionu a vytvoření komplexního strategického dokumentu.
Náhrdelník zážitků z Českomoravského pomezí
Náhrdelník zážitků z Českomoravského pomezí
Cílem projektu je nárůst počtu návštěvníků a prodloužení doby jejich pobytu v regionu.
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (NPPCRR)
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (NPPCRR)
Náplní projektu „Českomoravské pomezí hraje všemi barvami“ je propojení jednotlivých cílů do provázané návštěvnické nabídky a realizace marketingové a komunikační kampaně zaměřené na zvolené cílové skupiny.
Pokladnice zážitků - příběhy tajemství a společné historie
Pokladnice zážitků - příběhy tajemství a společné historie
Cílem projektu je vytvoření společného přeshraničního produktu a realizace následné marketingové kampaně cílené na zvolené skupiny potenciálních návštěvníků. Produkt vychází z bohaté společné historie a z atraktivní tématiky pověstí a legend.
Českomoravským pomezím s hlavou v oblacích
Českomoravským pomezím s hlavou v oblacích
Cílem projektu je vytvoření produktu zaměřeného na rozhledny a vyhlídková místa a realizace následné marketingové kampaně cílené na zvolené skupiny potenciálních návštěvníků
Českomoravské pomezí - "Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků"
Českomoravské pomezí - "Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků"
Předmětem projektu je propagace turistické oblasti Českomoravské pomezí spočívající ve vytvoření efektivních nástrojů komunikace s cílovými skupinami, které budou využívat inovativní i tradiční marketingové metody.
Českomoravské pomezí - pět barevných světů
Českomoravské pomezí - pět barevných světů
Cílem projektu je podpora rozvoje cestovního ruchu, zvýšení povědomí o turistické oblasti a s tím související přilákání nových návštěvníků a prodloužení doby pobytu v regionu.
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (ROP)
Českomoravské pomezí hraje všemi barvami (ROP)
Hlavním cílem projektu bylo zvýšení konkurenceschopnosti turistické oblasti Českomoravské pomezí v oblasti cestovního ruchu.